Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Telespectator mondial

Minune: Mondialul de fotbal se vede și la aragaz!


    A început vara rusească a fotbalului. M-am dotat cu bere, vin și răbdare, m-am așezat liniștit în fața televizorului și am văzut:

   ROMÂNIA-CHILE: 3-2. Cele două echipe nu sunt prezente la turneul final din Rusia, dar ar fi meritat... când văd în ce hal joacă Panama și Egipt.
   RUSIA-ARABIA SAUDITĂ: 5-0. Rușii, tot ruși! Au invadat terenul Arabiei cu tancurile petroliere. Scorul este mincinos. Cel real este 3-2 pentru România.
   PORTUGALIA-SPANIA: 3-3. În mod sigur este un scor aranjat. Pe când, 3-2 în meciul România-Chile este un rezultat măreț și veridic.
   ARGENTINA-CROAȚIA: 0-3. Mamă, ce bătaie au luat sud-americanii! Rușine, Argentina! Mult mai demni au fost chilienii care au pierdut cu cel mai onorabil scor: 2-3.
   COSTA RICA-SERBIA: 0-1. Având în vedere că Elena Udrea este ceva mai frumoasă decât Sebastian Ghiță, scorul normal ar fi trebuit să fie 3-2 pentru Costa Rica. S-a întors lumea pe dos! Hai, România!
   COREEA DE SUD-GERMANIA: 2-0. Ce naiba au căutat din nou nemții în Rusia? Nu s-au învățat minte de la Napoleon? Și nici de la Stalingrad? Mai beau un pahar și mă întreb: Napoleon a invadat Coreea de Sud sau de Nord?
    ANGLIA-PANAMA: 6-1. Englezii s-au lăcomit. Dacă românii s-au mulțumit să-i bată pe chilieni cu 3-2, ei ar fi trebuit să-i bată pe panamezi cu 6-4. Logic, nu?
   DANEMARCA-FRANȚA: 0-0. Ce scor rușinos! Un scor de nimic! Cu noi, danezii au făcut 5-2. Ne-am răzbunat și i-am bătut pe chilieni cu 3-2. Franța n-a avut nimic împotrivă. Împotriva Danemarcei.

                                                            Mihai Frunză,
                                       observator al Federației Ruse - Giurgiu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu