Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Pseudocitate

   Timp de 15 ani am publicat în subsolul fiecărei pagini din revista ,,Integrame cu umor", al cărei redactor-şef sunt, câte un pseudopanseu (pseudocitat). În total au fost câteva mii.
Unele din ele circulă pe internet fără a se preciza autorul sau măcar sursa. O mare parte dintre ele au apărut şi în subsolul paginilor cărţilor mele. Iată câteva exemple:

- Avem prea mulţi scriitori nepereche. (Ilf şi Petrov)
- E groaznic de banal să te cheme Popescu. (Eugen Ionescu)
- Uit mereu codul pin. (Brad Pitt)
- Părintele istoriei nu este Herodot, ci eu. (Popa Şapcă)
- Modelul meu de viaţă a fost Robinson Crusoe. (Fidel Castro)
- Viaţa românilor în Spania este cam amară. (Dulcineea)
- Poetul este o fiinţă prost îmbrăcată. (Heine)
- Ca ministru de externe, am înlocuit dineul cu cocteilul. (Molotov)
- Conflictele se pot rezolva şi sub masa tratativelor. (Bill Clinton)
- Azi s-a mai internat încă unul. (Napoleon al III-lea)
- Forma mea de protest este demonstraţia. (Pitagora)
- Să dăm Cezarului ce-i al Cezarului! (Brutus)
- Am înlocuit marile planuri cu  vreo câteva schiţe. (I.L. Caragiale)
- Viaţa-i scurtă ! (Matusalem)
- La şcoală obţineam numai note proaste. (Beethoven)
- Marile cuceriri le-am făcut în moteluri. (Gingis-Han)
- Când şeful e nemulţumit de mine, mă fac că plouă. (Sf. Ilie)
- Într-o revoluţie este necesar să te înarmezi şi cu puşti. (Gavroche)
- Renumele de ,,nepereche" mi se trage de la plopi. (Mihai Eminescu)
- Îmi petrec concediile numai la Felix. (Otilia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu