Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Elucubraţiile unor minţi sănătoase

- Domnule, dar ce bine vă ţineţi ! (Medicul urolog)
- Tribunalele româneşti judecă şi mai lent. (Alzheimer)
- Ofer mari reduceri pentru pensionari. (Dr. Ciomu)
- Eu văd numai jumătatea goală a paharului. (Un obsedat sexual)
- La o femeie contează mult şi culoarea părului. (Medicul ginecolog)
- De obicei, sunt tratat cu ceai sau cu gin. (Pacientul englez)
- Nici eu n-aş putea să scot Grecia din criză. (Hipocrat)
- Apa trece, pietrele rămân. (Alt medic urolog)
- Cartea mea de căpătâi este ,,La răscruce de vânturi". (Medicul proctolog)
- Dacă gândim prea mult ne creşte tensiunea. (Băieţii deştepţi din energie)
- Trăiesc numai cu femei care calcă strâmb. (Medicul ortoped)
- Minele produc multe victime. (Mina Minovici)
- Numărul românilor plecaţi de acasă s-a triplat. (Spitalul 9)
- Moartea mea sunt asistentele blonde. (Domnul Lăzărescu)
- Românii ne sunt fraţi iar româncele surori. (Un spital din Italia)
- Regimul alimentar trebuie respectat cu sfinţenie. (Sfântul Scaun)
- Mulţi pacienţi de-ai mei sunt acum copii. (Ana Aslan)
- Chiar şi în vârful muntelui, femeile visează marea. (Sexologul)
- Este o plăcere să ai de-a face numai cu nesimţiţi care se simt. (Anestezistul)
- Doctorul acesta le cam pileşte ! (Un pacient la dentist)
- Medicii zic că am lipsă de fier. (Un şomer din Galaţi)
- La angajare a trebuit să fac un test de sarcină. (Un hamal)
- Servim onorata clientelă numai cu mâncare. (Clinica de dermatologie)
- Banii sau viaţa ! (Casa de asigurări de sănătate) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu