Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Presupuse cugetări . . . literare

- Robinson a naufragiat într-o joi. (Vineri)
- Soacră-mea n-a fost în viaţa ei la teatru. (Nora)
- Am o nevastă beton ! (Meşterul Manole)
- Educaţia aleasă te face domn. (Domnul Goe)
- Pe mine m-a tuns nea Alecu...Russo. (Mioriţa)
- Situaţia financiară a teatrelor este dramatică. (Revizorul)
- Într-o revoluţie trebuie să fii înarmat şi cu puşti. (Gavroche)
- Mi-am introdus votul în cele două urne. (Cetăţeanul turmentat)
- Mulţi tipografi s-au intoxicat cu PLUMB. (George Bacovia)
- Nu dau doi bani pe comediile lui Moliere. (Avarul)
- Îmi petrec concediile la Felix. (Otilia)
- Ca orice om cu bani, mi-am dorit Mercedes. (Contele de Monte-Cristo)
- Usturoiul are un puternic efect afrodiziac. (Doamna cu căţelul)
- Când eram tânăr îmi plăcea mică. (Bătrânul şi marea)
- La Termopile a învins reacţiunea. (Conu Leonida)
- Femeile cu picioare lungi sunt cele mai bune la pat. (Procust)
- Din păcate, nu mai pot să scot sabia. (Moş Teacă)
- Literatura oglindeşte nevoile omului. (Vespasian şi Titus Popovici)
- La băutură mă podideşte lacrima. (Ovidiu)
- Vrem să facem un pelerinaj la Athos. (Porthos şi Aramis)
- Epigramiştii nu sunt mieluşei. (Păstorel)
- Nu ştiu cum, dar m-am trezit în faţa urnei. (Cetăţeanul turmentat)
- Cele mai frumoase zâne sunt, totuşi, în Ferentari. (Făt - Frumos din Tei)
- Tineretul de azi mai citeşte o carte doar pe cant. (Kant)
- Eu i-aş băga pe toţi la mititica ! (Albă-ca-Zăpada)
- Daţi-mi şi mie o coroană! (Prinţ şi cerşetor)
- În fiecare bărbat se ascunde un copil. (Alexandre Dumas-fiul)
- Pe lângă plopii lui Eminescu nu poţi trece decât fără soţ. (Veronica)
- În noaptea nunţii, nevasta m-a pus să rad ţelină. (Figaro)
- În perioada de criză am avut noroc cu moara. (Ioan Slavici)
- În viaţă este important să prinzi ultimul tren. (Anna Karenina)
- Piesele sunt exagerat de scumpe. (Alfa Romeo şi Julieta)
- Nu prea mai avem elevi de nota 10. (Un pedagog de şcoală 9)
- Ca monarh, sunt foarte muncitor. (Împărat şi proletar)
- Puţintică răbdare este bună, dar nu prăjită. (Trahanache)
- Pentru noi, buda-i un lux ! (Budai - Deleanu)
- Am înlocuit metrul antic cu kilometrul modern. (Adrian Păunescu)
- Poetul trebuie să fie un slujitor al Cetăţii. (Mircea Dinescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu