Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Jurnal de călătorie

   BADEN-BADEN = Frumoasă staţiune! Am intrat în primul hotel dar, când am văzut preţul camerei, am dat în bâlbâială.
   CAPRI = Mergem pe Valea Bistriţei , pe urmele lui Ion Creangă. În Broşteni ne cazăm la o babă care are două oi şi trei capri.
   VENEŢIA = M-am prins repede de ce i se spune ,,oraşul îndrăgostiţilor". Străzile sunt mereu inundate şi din cauză că preţul gondolelor este exorbitant preferi să rămâi în dormitor.
   BRĂILA = I se mai spune ,,Veneţia României" pentru că străzile sunt inundate de hoţi de buzunare.
   MONTE-CARLO = Oraş prosper care a avut norocul să aibă un cazinou în plin centru. Distanţa de la cazinou la orice punct din oraş se măsoară lesne cu o ruletă.
   LAS VEGAS = Cârciumă cu păcănele din Ferentari unde am fost servit cu o bere caldă de focoasele chelneriţe California şi Nevada.
   EFORIE-SUD = Staţiune la Marea Neagră, motiv pentru care şi turiştii sunt aproape negri. Unul din ei ne mărturiseşte că, la întoarcerea acasă, din bronzul căpătat aici va turna un clopot.
   BĂILE FELIX = Staţiune balneară renumită prin lacul său termal, în mijlocul căruia a răsărit de curând un Lotus Ford condus de un turist ungur reumatic beat.

 Un umorist serios se ţine de prostii doar atunci când călătoreşte în Croaţia.

Un comentariu:

  1. Pe blog din nou ai afisat,
    Din Croatia o amintire.
    Cand de ea vei fi scapat,
    Te-as ruga sa-mi dai de stire...

    RăspundețiȘtergere