Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Ce mică-i lumea ! (1)

   PISA = Starea jalnică a oraşului nu s-a îndreptat deloc. Turnul din centru este tot înclinat.
   MILANO = Am vizitat oraşul în perioada Crăciunului. Grupuri de turişti români cântau pe străzi ,,Dom, Dom să-nălţăm!"
   LIECHTENSTEIN = Stat mic fără mici! La grătare nu găseşti decât hamburgeri.
   GENOVA = Este oraşul în care cunoştinţele mele turistice s-au completat fericit pentru că am cunoscut-o pe Genoveva.
   METEORA = Pentru că sufăr de rău de înălţime, vizita mea aici a fost meteorică.
   CRETA = Despre ea s-a mai scris: Creta este insula pe care toată lumea îşi pierde vremea la table.
   MALTA = Ceea ce m-a surprins este că în Malta mai toţi bărbaţii sunt cavaleri cu femeile.
   SEVILLA = Am bătut străzile oraşului o zi întreagă şi n-am întâlnit măcar un individ cu barbă.
   CANNES = Oraş pe care îl vizitez pentru a doua oară. Am sărbătorit evenimentul într-un cabaret cu can-can.
   BORDEAUX = Am părăsit oraşul cu un vapor vopsit în bordo. Contra răului de mare am luat la bord două sticle cu vin roşu.
Caricatură de Antonică Marin - Tony

Un comentariu:

  1. EXCURSIONISTUL B.3 ianuarie 2012 la 12:47

    TURISM ALERT LA PISA

    Turnul n-o sa cada,
    Nu-i o competitie,
    Fug ca sa nu vada
    Postul de politie...

    RăspundețiȘtergere