Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Cugetările cu fundul pe butuc ale unui . . .

… ARHEOLOG = Apogeul meseriei mele este să-ţi descoperi soacra.          
… DIPLOMAT = Una este să-i spui unuia că este un bou şi alta că este un Apis.
… ELVEŢIAN = Când vezi pe stradă doi indivizi care se bat, e bine să fii neutru.
… MARINAR = Şi pe mare merge una mică.
… ORB = Brăila este un oraş cu vedere la Dunăre.
… PILOT = Culmea este să pleci cu avionul şi să pierzi trenul.
... SPION = De când m-am îngrăşat am devenit agent dublu.
... GENIU = M-am deşteptat brusc în momentul când mi-am dat seama că sunt prost plătit.
... ARBITRU DE FOTBAL = După ce voi ieşi din puşcărie voi deveni ceea ce filozofii numesc liberul arbitru.
... ATAŞAT MILITAR = Cariera mea a început în momentul când m-am simţit ataşat de nevasta colonelului.
... FRIZER = În faţa casei am o livadă de peri cu o cărare pe mijloc.
... FUSTANGIU = Munca mea a devenit mai uşoară după ce s-a inventat fermoarul.
... VIZITIU = Pentru că stau toată ziua pe capră, am acasă trei iezi.
... PICTOR DE NUDURI = Am început să am vise erotice cu femei îmbrăcate.
... ACTOR FIGURANT = Până şi nevastă-mea îmi serveşte friptura numai la tavă.

Dacă aş fi stat cu capul pe butuc, n-aş fi cugetat mai limpede dar, cu siguranţă, aş fi cugetat mai tăios.

Un comentariu:

  1. Câteva din cugetările făcute cu fundul (pe butuc)
    sunt special adresate domnului Ananie Gagniuc:
    marinar, geniu, ataşat militar,fustangiu...
    Cumva, se potrivesc. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere