Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Ce e amorul?

Lucrare din perioada roşie (chinezească) a pictorului Cablo Micasso.


   AMOR = Manifestare a încălzirii globale care face ca apogeul marilor călduri să fie atins pe 14 februarie.
   BĂRBAT ADEVĂRAT = Un soţ mult mai mincinos decât soţia sa.
   CURTE = Atenţia cu care este înconjurată o femeie cu condiţia să aibă casă.
   DECLARAŢIE DE DRAGOSTE = Un gând bun adresat unei femei căreia i-ai pus gând rău.
   DRAGOSTE CURATĂ = Relaţie nefirească între un bărbat şi o maşină de spălat.
   FIDELITATE = Motivul pentru care un soţ model nu îşi înşeală amanta.
   IDILĂ = Primul pas spre divorţ.
   NUNTĂ = Eveniment care are loc la maximum trei luni după ce o femeie anunţă un bărbat că este însărcinată.
   OCHEADĂ = Aprecierea aruncată de un bărbat cu privire la pieptul unei femei SAU aprecierea aruncată de o femeie cu privire la buzunarul de la piept al bărbatului.
   PEŢIT = Cerere de mână care însoţeşte o declaraţie de avere scrisă la o maşină de lux.
   SOŢIA PERFECTĂ = Femeie frumoasă, iubitoare, care nu te cicăleşte niciodată şi care este căsătorită cu un vecin mereu plecat de acasă.
   VIRILITATE = Posibilitatea unui bărbat de a avea un portofel mare, ţeapăn şi excitant.

2 comentarii:

  1. Paradox feminin

    Vecina mea, se poate spune,
    E-un paradox în felul său.
    Am despre ea doar gânduri bune
    Dar când o văd, îi pun gând rău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Epigrama dumneavoastră îmi dovedeşte că noile idei sunt întotdeauna vechi. De aceea, definiţia mea vă consideră un adevărat tată.

    RăspundețiȘtergere