Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Figuri de stil

O figură lipsită de stil imortalizată de stilul inconfundabil al lui Cristi Vecerdea - Criv
 
   * Cunosc un veterinar megaloman care susţine că este medicul de familie al unui mare fabulist.
   * Cred că poetul care scrie versuri deocheate la comandă este plătit per vers.
   * Dacă Shakespeare ar fi fost şi compozitor, cu siguranţă ar fi compus nişte sonete sonate.
   * Se aude că la ONU se va vota o rezoluţie care prevede ca poeţii africani să poată folosi versul alb fără nicio discriminare.
   * Cercetări recente susţin că în lirica de dragoste feminină predomină rima îmbrăţişată, pe când în cea masculină, rima împerecheată.

   * Fochistul de la centrala noastră termică se numeşte Ion Barbu. L-am întrebat curios dacă la micul dejun serveşte după melci un ou dogmatic iar el mi-a răspuns că preferă oul fiert, după brânză.
   * Recent am cunoscut un veritabil poet ermetic care, în timp ce mi-a recitat, a băut zece beri fără să meargă la toaletă.
   * Dacă marii poeţi n-ar fi dat în mintea copiilor, nu l-am fi cunoscut niciodată pe celebrul Zdreanţă.
   * Centrul de achiziţii a metalelor neferoase vinde prin licitaţie publică un alambic din cupru, un ceaun din aluminiu şi volumul ,,Plumb" de George Bacovia legat în piele bronzată.
   * Oficiul pentru protecţia consumatorului consideră că poemul ,,Luceafărul" de Mihai Eminescu este prea lung şi solicită excesiv memoria elevilor, motiv pentru care va fi redus de la 90 de strofe a patru versuri la 45 de strofe a opt versuri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu