Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Concluzii de-o viaţă

După cum se vede, praful care se aşterne peste opera unui scriitor, începe de la bocanci.
 
NAPOLEON: Waterloo a însemnat sfârşitul carierei mele şi începutul ei pentru formaţia ABBA.

SILVIO BERLUSCONI: La bătrâneţe, unii bărbaţi dau în mintea copilelor.

LENIN: Am pierdut la ruleta rusească pentru că am jucat numai pe roşu.

ŞTEFAN CEL MARE: Singura femeie care m-a făcut să mă cutremur cu adevărat a fost Vrâncioaia.

MIRCEA CEL BĂTRÂN: Am fost nevoit să ajung la Marea Neagră pentru că nămolul de la Amara nu se compară cu cel de la Techirghiol.

MATUSALEM: Doamne, ce scurtă-i viaţa !

ION  ILIESCU: Numai eu şi Adam am putut să trăim cu o sulă-n coastă.

TRAIAN: Numai eu şi cu Băsescu ne-am putut folosi de o amărâtă de Dacie.

EMINESCU: Poşta lucrează inegal: mie mi-au trebuit cinci scrisori ca să-mi pot comunica ideile şi lui Caragiale numai una.

LUDOVIC AL XIV-lea: Dacă statul sunt eu, vă închipuiţi ce greu a fost să fac afaceri cu mine însumi.

LINCOLN: Este groaznic să mori înainte de a afla cum se sfârşeşte piesa de teatru la care eşti spectator.

CLEOPATRA: Am fost prima femeie care a conceput un copil prin cezariană.

BEETHOVEN: Mi-a trebuit o viaţă întreagă pentru a înţelege că femeia o dă bucuriei !

                                                                       Mihai  FRUNZĂ

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu