Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


16 motive pentru a emigra în SUA



1- Vecinii de deasupra tropăie şi ascultă manele toată noaptea.
2- M-am săturat de sarmale şi de caltaboşi.
3- Nu mai suport câinii maidanezi şi vreau să trec la coioţi comunitari.
4- N-am câştigat niciodată la loterie.
5- Nu mai doresc să votez mereu aiurea.
6- Baronul nostru minte aşa de mult, încât avem gheaţă pe străzi şi vara.
7- Nu ştiu limba germană iar în engleza americană mă descurc bine, prin semne.
8- Vreau să-mi las barbă şi pălărie americană.
9- Visul vieţii mele este să arunc peturi în Cascada Niagara.
10- Soacră-mea doreşte să ajungă şi jandarm mondial.
11- Ştiu cum se scrie corect cuvântul Misssisssipppi.
12- Ca american, abia aştept să confund Irlanda cu Islanda, Iranul cu Irakul şi Budapesta cu Bucureştiul.
13- În fotbalul american nu joacă Dinamo.
14- Deşi sunt un luptător, Germania nu vrea să-mi ceară viză.
15- Aş vrea şi eu să fiu falit în dolari.
16- Doresc cu ardoare să fiu primul american care emigrează în România.

                                                                          Mihai  FRUNZĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu