Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Dicţionar canicular

Staţiunea Slănic Moldova are nişte izvoare miraculoase. Eu le-am descoperit repede pe cele mai eficiente, unde curge o palincă rece ca gheaţa.


                                           DICŢIONAR  CANICULAR


    PLAJA NUDIŞTILOR= Locul unde o frumoasă doamnă mi-a mărturisit că, din fericire, poartă în geantă o lupă.
    BORA BORA= Ceea ce făcea un turist care avea rău de mare în timpul unei croaziere pe Oceanul Pacific.
    BERE RECE= Lichidul cald pe care mi l-a pus în faţă un chelner glacial cu o figură de ţap.
    NISIP= Fierbător de cafea...pe litoralul turcesc.
    VACANŢĂ DE VARĂ= Din cauza schimbărilor climatice, vara aceasta şi-a luat şi ea vacanţă.
    MARE= Una tristă, după cea mică şi veselă de acasă.
    BULGĂRESC= Ceea ce fac turiştii români aflaţi în iulie pe litoralul nostru rămas înzăpezit încă de astă iarnă.  
    BĂUTURI  RĂCORITOARE= Vodca, palinca şi whisky-ul care, băute cu temei, te ajută să ajungi la răcoare.
    UMBRĂ= După modelul soţiei, este cea care se ţine de om toată viaţa.
    HOTEL DE CINCI STELE= Gazdă turistică în barul căreia se poate bea un Courvoisier de trei stele.
    OCHELARI  DE  SOARE= Obiect decorativ pe care boxerii îl poartă obligatoriu şi noaptea.

                                                                                     MIHAI  FRUNZĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu