Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Impresii de vacanţă

Staţiunea Slănic Moldova pare pustie. Din fericire, m-am împrietenit cu un gasteropod localnic care are aici o casă de vacanţă.


                                           IMPRESII  DE VACANŢĂ

   * Mă aflu de câteva zile într-o frumoasă staţiune balneară moldavă. În afară de mine, se mai află aici încă doi turişti: un tânăr care a rătăcit drumul spre Stockholm şi o babă care-şi caută moşul fugit de acasă acum trei ani cu bilet prin sindicat.
   * Toate restaurantele sunt închise din cauza crizei. Tânărul propune să deschidem noi unul cu ajutorul unui şperaclu. N-am putut s-o facem pentru că în toate bagajele n-am găsit decât un tirbuşon.
   * În sfârşit, descoperim un local deschis. Este o cramă domnească îngropată într-un subsol. Hămesiţi, ne-am repezit să mâncăm. Nu ne-am uitat la preţuri decât la sfârşit. Sunt, într-adevăr, domneşti. Tânărul plăteşte şi renunţă la Stockholm. Nu mai are bani decât până la Tuşnad. Baba mă roagă s-o împrumut cu 8 milioane vechi. Din păcate pentru ea, nu am decât noi. Eu îmi scurtez sejurul de zece zile cu zece zile. Hotărâm să plecăm care încotro.
   * Înainte de plecare, dau o raită prin staţiune. La primul colţ îl întâlnesc pe Dănciulache - un câine maidanez dinamovist. Simte că sunt stelist şi mârâie la mine. Îl îmbunez cu un biscuit roş-albastru. Mare foame şi la Dinamo!
   * Trec în revistă izvoarele cu ape minerale. Apele sunt care mai de care mai puturoase. Găsesc una ceva mai acceptabilă, cu gust de zeamă de varză. Iau o sticluţă pentru acasă pe care o voi folosi după prima beţie.
   * Tânărul şi baba au plecat împreună spre Tuşnad. Eu mă urc în maşină şi plec spre Stockholm, cârciuma veselă şi odihnitoare deschisă recent la colţul străzii mele.

                                                            MIHAI  FRUNZĂ - culturist








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu