Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Epigrame amoroase

Jurământ la Masa tăcerii: - Fetelor, vă dau cuvântul meu că sunt un bărbat discret!

EPIGRAME AMOROASE      
de Mihai Frunză

VECINA CEA NURLIE
Parcă simt că-ntineresc
Când o văd în scurte rochii,
Da-ntr-un an, de socotesc,
Mi-au întinerit doar ochii.

PRETENȚIILE UNEI DOAMNE
Satisfacții ca să-mi dai,
Eu aștept vorbe frumoase
Și-n umor aș vrea să ai
Nasul marelui Tănase!

MOMEALĂ PENTRU FEMEI
Bogăția și alura
În costumul de model
Mă conving că umflătura
E un simplu portofel.

CHEIA SUCCESULUI
La-ntâlnire, dacă vine,
De-i frumoasă sau de-i slută,
Ea va ține cont de tine
Dacă este în valută.

NOSTALGIE
Plaja geme de femei
Ce ne-arată tot, pe-aici,
Și mă-ntreb cu mult temei
Unde-s oare sânii mici?

PRIMA DRAGOSTE
Orbit de grea iubire
Eu mi-am găsit beleaua
La ultima-ntâlnire
Pe stadion... cu Steaua!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu