Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Epigrame cu Moș Crăciun

Pregătiri de Crăciun. De un ren am făcut rost. Mâine îmi las și barbă.


EPIGRAME CU MOȘ CRĂCIUN
de Mihai Frunză

MOȘ CRĂCIUN CĂTRE BULGARI ȘI GRECI
Știu că rău v-am supărat
De v-a apucat mânia,
N-am venit, căci m-am blocat
Pe un drum din România.

MOȘ CRĂCIUN CĂTRE UNGURI
Nici la voi n-am mai venit
Dat cu gel și cu șampon,
Căci la gard am fost oprit
C-aș fi emigrant lapon.

MOȘ CRĂCIUN CĂTRE AUSTRIECI
În România, aprig ați tăiat
Toți codrii lor, masiv și drastic,
Iar eu, cadouri când le-am dat,
Le-am pus, jenat, sub brazi de plastic.

DISPERARE DE CRĂCIUN
Noi am vrea, iubite Moș,
Un cadou - soluție:
Să ne aduci, de vrei, pe coș
Înc-o revoluție!

 ATACANȚILOR NAȚIONALEI
Poarta n-ați prea nimerit
Și, ca fază de futbol,
Moș Crăciun v-a dovedit
Clar că sacul este... goool!

CADOU SURPRIZĂ
Vreau să-i fac reproșul
C-a sosit în pripă
Și,  bezmetic, Moșul
Mi-a adus o gripă.

FRUMOASA IMPRUDENTĂ
De Crăciunul troienit
A primit cadou-n fașă,
Moșul nu a mai venit,
I-a trimis, în schimb, o moașă.

VREM SCHIMBAREA !
Vehement noi am dorit
Altfel să se-mbrace Moșu,
Căci românul cel pățit
S-a cam săturat de roșu.

PROTECȚIA ANIMALELOR
Câinii-n stradă l-au mușcat,
Cred că am vedenii,
Și tot moșu-i acuzat
Că stresează renii !



Un comentariu:

  1. Bădie, ți-o spun pe șleau
    --Sper, supărare să nu fie --
    Epigramele matale au
    Sare multă...ironie...

    Costel ANDREESCU

    RăspundețiȘtergere