Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Jos regimul!



schiță umoristică de Mihai Frunză

   - Iubitule, zice soția, Crăciunul și Anul Nou au trecut cu mult spor și acum trupurile noastre sunt intoxicate cu porcării. Mai ales al tău. Trebuie să le curățăm.
   - Dacă vrei să mă cureți, zice soțul, fă-o în somn! Cu o pernă.
   - Curățenia nu se face cu perna, ci cu vegetale crude. Șapte zile numai cu vegetale.
   - Nu se poate, dragostea mea! Ești prea crudă! Mă consideri tu bou, dar nu-ți permit să mă furajezi! În câteva zile, fără carne, mă tâmpesc.
   - Dragul meu, dar și cu multă carne, ai reușit să te tâmpești. Altfel, n-ai fi ajuns să ții cu Dinamo. Așa că nu mai este niciun pericol.
   - Dacă-i așa, eu zic s-o luăm metodic și progresiv, zice tâmpitul. În primele trei zile să mâncăm și ceva cărniță. Una mai sănătoasă. De pasăre.
   - Și ce pasăre ai prefera?
   - Una de noapte.
   - De noapte?! Bufnițe și cucuvele nu se găsesc la piață. Ce pasăre de noapte ai vrea, lunatecule?
   - Pe Mimi. Cred că-i foarte fragedă. Abia a trecut de 18 ani.
   - Nici să nu te gândești, satir bătrân! Alege o pasăre - pasăre... nu o păsărică!
   - Pinguin! răspunde el pe nerăsuflate.
   - Pinguinul nu-i comestibil, ignorantule! Alege alta!
   - Fregată. N-am mâncat niciodată fregată.
   - Cum să mănânci fregată, măi omule? Fregata este o navă de război luată pe bani grei de la englezi. Cu salariile noastre nu putem să ne permitem să cumpărăm fregate. Nici măcar bărci!
   - Acum te-am prins eu, iubirea vieții mele! Vezi că și tu ești nițel ignorantă? Fregata este și o pasăre marină din ordinul palmipedelor. Știu asta dintr-un film cu pirați.
   - Bine, m-ai convins! Mă duc să-ți cumpăr un palmiped de bătut covoarele. Trebuie să facem și curățenie. Exercițiul fizic este și el bun pentru detoxifierea organismului îmbuibat.
   - Libelula mea, mă exasperezi! Eu vreau să mă detoxifiez cu niște cărniță. Fie și de pasăre.
   - Fii mai precis, guzgan drăgălaș! Vrei găină, curcan sau rață?
   - Mai precis, vreau ceafă de porc, privighetoarea mea! Sunt mai mult ca sigur că, deși încă nu zboară, porcul rămâne cea mai sănătoasă pasăre!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu