Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Povestea porcului



o schiță umoristică de Mihai Frunză

   În ziua aceea nefastă de dinainte de Crăciun, când tot omul muncește de pomană, cetățeanul Ghiță Ignat, ascuțindu-și cuțitele, povestea porcului:
   - Măi, grasule, ești pierdut! Nimic nu te mai scapă! Cu toate că moldoveanul acela răspopit, parcă Ion Creangă îi zice, susține că, dacă te-ar pupa o femeie frumoasă, te-ai transforma într-un prinț. Marghiolițo, ia vino-ncoace!
   - Ce este, măi dragă bărbate? Putem trece la pârlit?
   - Numai la pârlit ți-e gândul, femeie! Mai așteaptă până diseară! Acum, treci și pupă porcul!
   - Îmi place mie de el, zice femeia, dar nu-l pup, măi Ghiță! Am mai pupat odată unul și a trebuit să-l iau de bărbat.
   - Pupă-l, Marghiolițo, că nu știi ce pierzi! De data asta poate ieși un prinț.
   - Vai de mine, Doamne! Să fie oare Charles? Nu-l vreau că-i prea bătrân. Și e și-nsurat pe deasupra. Cu Cămila aia cocoșată. Că Diana aia frumoasă și dreaptă îi stătea în gât. Nu, nu-l vreau pe Charles! Mai bine, pe Duda. E mai tânăr, mai frumos și e și acoperit. Cu mușchi.
   - Femeie, vino-ți în fire! Nu mai visa prinți însurați! Pupă porcul și pune-ți în gând un prinț liber!
   - Unul liber? Tocmai am auzit că-l eliberează pe Borcea.
   - Marghioliță, Borcea nu-i prinț, deși pare. Lasă-l așa, nepupat! Și nici nu-i porc. E câine. Eu zic să te potolești. Ce te faci dacă din greșeală și din nepricepere, pupi porcul și-n loc de prinț îți iese un cerșetor?!
   - N-am eu ghinionul ăsta. Dă-te la o parte, bărbate, că m-am înfierbântat rău! Și te rog să nu mă jignești! La pupat mă pricep ca nimeni alta.
    Zicând acestea, frumoasa Marghiolița se repezi asupra patrupedului cu gândul să-l pupe pe rât. În clipa aceea, porcul îi zice cu glas guițat:
   - Așa, frumoaso, sărută-mă, ah... sărută-mă, pentru că eu sunt...
   Femeia începe să urle ca-n gură de șarpe:
   - Ghiță, taie-l repede pe porcul ăsta că nu-i prinț! Susține că-i senator!
                                                            SFÂRȘIT 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu