Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Aforisme parodice

- Unde sunt cozile de altădată ?  (Cântăreaţa cheală)
- N-am sperat să ajung capul unei mânăstiri. (Mihai Viteazul)
- Echilibrul electoral este cheia democraţiei. (Cetăţeanul turmentat)
- Din cauza sărăciei mănânc pâine goală. (O dansatoare de strip-tease)
- După melci mă apucă indigestia. (Ion Barbu)
- Aurul se extrage mai mult din sol. (Nadia Comăneci)
- Am făcut liceul la fără frecvenţă. (Hertz)
- Într-o perioadă îmi plăceau numai ochii albaştri. (Picasso)
- Regimul alimentar trebuie respectat cu sfinţenie. (Sfântul scaun)
- Nu fac discriminări între un jandarm şi un mareşal. (Miţa Baston)
- Suntem singurii care mai punem osul la treabă. (Muzeul Antipa)
- Aş vrea să cânt într-un restaurant din Brăila. (Shakira Chiralina)
- Mi-am încheiat mandatul după ce l-am descheiat. (Bill Clinton)
- Cândva şi românii erau la înălţime. (Iolanda Balaş)
- Şi totuşi, mărimea contează ! (O pensionară)
- M-am întors din Japonia foarte impresionat. (Geiger-Muller)
- Îmi place să vizitez România, mai ales în decembrie. (Mihail Gorbaciov)
- Kennedy n-avea ce căuta în Dallas. (JR)
- Buzunarele românilor sunt deja pline. (Eol)
- Şi în comunism au existat miliardari. (Nea Mărin)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu