Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Capcana internetului

   După cum am mai scris, pe internet circulă mai multe liste cu aforismele mele parodice, apărute în timp în revista ,,Integrame cu umor", al cărei redactor-şef sunt. Lucrul cel mai trist este că ele apar nesemnate şi fără a se indica sursa lor. Prestigioasa revistă ,,Oglinda literară" cade în capcana internetului şi în numărul 117, din septembrie 2011, la pagina 5 (7153) publică un astfel de material sub titlul ,,Derapaje literare". Toate pseudocitatele au apărut în ,,Integrame cu umor" şi în cărţile mele ,,Cine a pus umor pe clanţă?" (2001), ,,Sacul cu pisici" (2003) şi ,,Terapia prin râs" (2007).  Redau mai jos acest material:

- Noi vrem pământ ! (Un extraterestru)
- Nu intraţi în marile complexe cu soţia . (Freud)
- Am picat la ţanc. (Aurel Vlaicu)
- Tabloul lui Dali este lipsit de simboluri. (Mendeleev)
- Într-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubită la pătrat. (Pitagora)
- Când pun mâna pe un roman bun, nu-l las până nu-l termin. (Cleopatra)
- Cartea mea de căpătâi este ,,După douăzeci de ani". (Silviu Brucan)
- Mă duc să mă caut. (Fiul rătăcitor)
- Aştept Ziua Recunoştinţei. (Peneş Curcanul)
- Ce mică-i lumea ! (Gulliver în ţara piticilor)
- Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)
- Toţi oamenii de valoare au zburat din România. (Henri Coandă)
- De fapt, la ţară eu n-am o vară. ci un văr. (George Topîrceanu)
- Vrem să ne păstrăm limba şi portul. (Un constănţean)
- Ca orice om, am fost şi eu la strâmtoare. (Magellan)
- Marile cuceriri le-am făcut în moteluri. (Gingis-Han)
- Eu stau, tu stai, el stă. (Imnul de stat)
- Oştenii mei, azi avem exerciţii de tragere. (Vlad Ţepeş)
- Americanii s-au obişnuit cu insula în coastă. (Fidel Castro)
- Am ajuns în America pentru că m-a trimis nevasta după cartofi. (Cristofor Columb)
- Forma mea de protest este demonstraţia. (Pitagora)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu