Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Ghidul refuzurilor elegante

O femeie nu trebuie atinsă nici cu o floare. În orice împrejurare ea trebuie tratată cu cel mai diplomatic menajament. Astăzi vom prezenta câteva refuzuri elegante ale unui bărbat asaltat de o femeie urâtă şi fără sex-appeal.

- Domniţă, frumuseţea ta de mimoză este de neatins.
- O, Veneră sacră, eşti ca un templu al castităţii absolute pe care nu pot să-l profanez !
- E adevărat că nu sunt căsătorit, dar sunt un bărbat fidel viitoarei mele soţii.
- Te doresc năvalnic, dar în copilărie am suferit de oreion cu complicaţii.
- Eşti ca un soare orbitor, dar ce păcat că astăzi este o zi ploioasă !
- Regret nespus, dar în seara aceasta nu se poate. Aş vrea mai întâi să-mi fac analizele medicale pentru a nu infecta cumva minunatul şi sănătosul tău trup.
- Mi-e frică de ceilalţi bărbaţi care te adoră şi care s-ar putea răzbuna pe mine în mod feroce.
- Ce ghinion ! Eşti prima femeie pe care trebuie s-o refuz din cauza impotenţei.
În cazul în care niciuna din aceste suave replici nu dă rezultate, nu aveţi încotro şi folosiţi clasica zicere:
- Fă, tu nu te uiţi în oglindă ?

Caricatură de Florin Blăgoi

Un comentariu:

  1. TURNIR RATAT

    Imbracat intr-o armura
    Sta departe de iubita.
    Dar e clar ca mura-n-gura
    C-are sabia ruginita.

    RăspundețiȘtergere