Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Recensământul ideilor creţe

   INSUCCES LA FEMEI = Un ginecolog timid n-a reuşit să dezbrace o dansatoare de strip-tease.
   PĂLĂRIA FLORENTINĂ = Un cerşetor român şi-a plasat pălăria în faţa teatrului din Florenţa, unde a avut un mare succes de public.
   CALENDAR ORTODOX = O superbă credincioasă n-a rămas niciodată însărcinată cu preotul ei duhovnic pentru că a respectat cu sfinţenie calendarul.
   MAMĂ EROINĂ = O actriţă gravidă în luna a noua a născut pe scenă în timp ce juca rolul Julietei..
   BAL MASCAT = Balul bobocilor de la Academia de poliţie nu s-a putut încheia decât după intervenţia mascaţilor.
   ŞEDINŢĂ CU PĂRINŢII = Mitropolitul i-a convocat într-o şedinţă pe toţi sfinţii părinţi care n-au copii.
   CONCEPŢIE REGIZORALĂ = O actriţă de mâna a doua a conceput un copil cu regizorul, după care a devenit brusc foarte talentată.
   DARE DE MÂNĂ = Guvernul a hotărât să introducă o nouă dare pe care o vor plăti peţitoarele.

LOGICA VIEŢII
În gândire suplu,
Cred, cu mult temei,
Că perfectul cuplu
E format din trei.

Caricatură de Florin Blăgoi

4 comentarii:

  1. Cred cu siguranta, ca pentru femei,
    Unu si cu unu, nu fac decat trei.
    Dar pentru barbati, chiar si daca ploua,
    Una si cu una, nu fac decat... doua.

    RăspundețiȘtergere
  2. CER DREPT LA REPLICĂ !

    Sper ca domnul redactor şef să-mi publice acest drept la replică, iar eu, la rândul meu, când îl voi întâlni, îi voi da şi-un drept, şi-o dreaptă!...
    Este vorba de vizita efectuată la fostul meu prieten Mişu Frunză, pe care îl şi demasc, ca fiind informator, prin poştă, cu numele de cod Ţeposu. S-a plâns, public, că i-am mâncat cârnaţii şi i-am beut vinul! Nimic mai adevărat! Dar...vinul avea două defecte: era puţin şi nu era pelin. Cârnaţii, teroarea acestei naţii, când l-am întrebat cine i-a făcut aşa buni, mi-a zis că porcul. Eu nu mă refeream la conţinut, întrebam cine e autorul. Evident, autorul era Frunză, doar frunză, în casa lor soţia fiind tulpina (nu trunchiul!), vlăstare Alex şi Mihăiţă, iar creaţiile lor, răsaduri. E drept, avea nişte cârnaţi, atârnaţi pe nişte crăci, în balcon, locul de unde porcul, dacă nu ar fi fost tăiat, ar fi strigat „Libertate! Li-ber-ta-te!”... Oricum, dragi cititori ai acestui mic îndreptar (spre casa domnului Frunză), vizita făcută de mine a fost fructuoasă, cu vin şi cârnaţi la masă, cu o baie lungă şi caldă (pe care n-am mai făcut-o!) şi un dormitor chemător (sforrr şi sforrr!), iar la plecare, cumva, m-am răzbunat: mi-am uitat sub pat...ciorapii! Trei zile nu le-a mai mirosit casa a cârnaţi! Fapt pentru care nici n-o să mai trimit acest drept la replică spre publicare! E, cum e, acum, colega? Miroase a primăvară? Cumva lăcrimaţi, de la mirosul de lăcrămioară? Cam atât despre cârnaţii şi vinul dragilor mei frunzăriţi. Oricum, nu mai mergeţi pe la ei, că nu mai au! Aşadar, poftă bună şi petrecere frumoasă!
    P.S. La plecare, l-am întrebat: „Nu vă supăraţi, cât este ora?” „Cum să nu mă supăr, sare amfitrionul, e trecut de miezul nopţii!”
    Ananie GAGNIUC

    RăspundețiȘtergere
  3. RECENSĂMÂNTUL AMANŢILOR

    Vrând pe toţi să-i scrie
    (Nici unul nu-i scapă)
    Ea cu bărbăţie,
    A intrat la apă.

    RăspundețiȘtergere
  4. GRAMATICA VIEŢII

    Încă o damă dacă-ţi iei
    Vei avea buget redus,
    Iar PERFECTUL vietii in trei,
    Nu e SIMPLU ci COMPUS!

    CUTEZANŢĂ

    Temei în idei
    Asta şi noi vrem.
    Azi-menaj in trei
    Mâine - un harem...

    Mes hommages, maestre!

    RăspundețiȘtergere