Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Gândurile negre ale unui . . .

... HOŢ DE MAŞINI: Pentru că mi-a slăbit vederea, mă voi profila pe camioane.
... ARHEOLOG: Pentru a-mi rotunji veniturile, un fermier m-a angajat să-i sap grădina.
... SCAMATOR: Totul a început în ziua când am atins-o pe soacră-mea cu un băţ şi aceasta a dispărut de acasă ca prin minune.
... MINCINOS: Când am vrut să devin om serios, era prea târziu: devenisem deja ministru.
... MARINAR: Este firesc să ne îmbrăcăm după cum ne este portul.
... COCOŞ: Ca să impresionez puicuţele, calc pedala de acceleraţie.
... EXTRATERESTRU: Dintre toţi pământenii, românii sunt cei mai speriaţi când n-au ceva în farfurie.
... HAMAL: Nu ştiu de ce, dar mă enervează cumplit când nevasta îmi cere să-i car sacoşele.
... JONGLER: Acasă, nu mai mâncăm demult în farfurii.
... GINECOLOG: Ceea ce mă surprinde este că, atunci când mă întâlnesc cu un prieten, acesta îmi întinde mâna stângă.
... GENTLEMAN: Sunt foarte atent cu femeile ... ca să nu-mi fure portofelul.
... OSPĂTAR: Nimic nu este mai plăcut decât să-ţi bagi degetele în supa clienţilor nesuferiţi.
... ORB: Aş vrea să trăiesc ca să-i văd în aceeaşi echipă pe Surdu şi pe Mutu.
... FABULIST: Este penibil să-ţi facă morală orice bou.
... VĂCAR: Roşia Montană este mai bună de muls decât Roşia de stepă.  
... ARHITECT: Soacră-mea mă acuză pe nedrept că nu sunt un bărbat de casă.
... CERŞETOR: În semn de preţuire, în faţa oamenilor cu bani îmi scot pălăria.
... DANSATOR: Pentru că îmi urmăresc partenera pas cu pas, aceasta mă acuză de gelozie.
... MINISTRU DE STAT: De stat, stau pe banii statului.

  Acesta este un pesimist care are gânduri negre încă de mic.

3 comentarii:

  1. Şi gândurile negre ale lui...Noni:
    Cineva vrea să-l vadă pe Frunză...nud.
    Auzi, Frunză fără frunză!
    DEJA AM GÂNDURI NEGRE...

    RăspundețiȘtergere
  2. Noni,
    Doar un pesimist zălud
    L-ar dori pe Frunză nud.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TANTI ELVIRA DIN BRAILA31 mai 2012 la 18:52

      Nu ştiţi ce trup de amant are ...Ahhh...

      Ștergere