Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Iluzii optice

Alex Hanganu şi Mihai Frunză îşi fac iluzia că sunt admiraţi de prof. univ. Ştefan Cazimir; de fapt, domnul profesor o admiră pe nobila cititoare din tablou.

   * Astăzi am avut curajul să mă privesc în oglindă şi, pentru că în oglindă te vezi invers, am constatat că părul de la ceafă este cam lung.
   * Oftalmologul mi-a arătat cu un băţ nişte litere iar la sfârşit a ajuns la concluzia că ştiu să citesc doar cu litere mari.
   * Fata de care m-am îndrăgostit la prima vedere a dispărut brusc din viaţa mea. Mi-a lăsat, totuşi, un bilet din care am aflat că am sperat în deşert şi că se numeşte Morgana.
   * O femeie foarte frumoasă, căreia i-am făcut declaraţii de amor, mi-a tras o palmă şi mi-a întors spatele. Abia atunci am văzut cât era de urâtă.
   * Supremul omagiu adus artei aparţine unui orb care vizitează o expoziţie de pictură.
   * La nişte trecute alegeri, am votat cu entuziasm ,,Ochiul". Cred că mi-am făcut iluzii... optice pentru că alesul meu a devenit foarte repede invizibil.
   * Este ciudat să observi că ,,Fantoma de la Operă" n-are nicio viziune regizorală.
   * Am de gând să reclam la Protecţia consumatorului calitatea proastă a televizorului meu la care s-a văzut că naţionala de fotbal nu s-a calificat la mondiale.
   * Cred că există şi oftalmologi veterinari din moment ce am citit undeva anunţul unui cabinet care prescrie ochelari pentru cai şi cobre.
   * Bărbatul care nu vede că soţia îl înşeală cu alţi bărbaţi nu este orb, ci altruist.
   * Orbul care a nimerit Brăila era orb din dragoste pentru tanti Elvira.
   * Un colecţionar american de cărţi poştale ilustrate susţine că posedă o vedere de la Ray Charles.
                                                                                                   Mihai  FRUNZĂ

Un comentariu:

  1. Craciun Fericit!...si pace in suflet!
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere