Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


In vino veritas

Doi degustători autorizaţi de vinuri proprii.

IN VINO VERITAS

   * Când doi îţi spun că eşti beat, înseamnă că vezi deja dublu.
   * Pentru beţivi, toamna se numără bobocii de raţe.
   * Dacă adevărul e în vin, eu pot să mă laud că am găsit în majoritatea vinurilor din comerţ numai minciuni.
   * Se spune că vinul este un aliment sănătos, motiv pentru care trebuie băut la fel de sănătos.
   * Vinul roşu pătează, dar numai după al treilea pahar.
   * Să bei must este un păcat. Este ca şi atunci când, în loc să iubeşti o femeie superbă ajunsă la o maturitate delicioasă, te îndrăgosteşti de fiica ei minoră.
   * Prietenul care te invită la un păhărel este, de bună seamă, un individ cam zgârcit.
   * Vinul dezleagă limbile. De exemplu, eu, după cel de-al zecelea pahar, vorbesc în portugheză deşi nu cunosc nicio boabă din limba asta.
   * Gastronomii susţin că peştele cere numai vin alb; vă mărturisesc că eu i-am oferit vin roşu şi peştele s-a lăsat mâncat fără nicio împotrivire.
   * Paradoxal, un amic care bea numai vin alb are nasul foarte roşu.
   * Gurile rele din Atena antică susţineau că butoiul în care locuia Diogene era de murături.
   * Istoria a consemnat, printre alte nedreptăţi, şi pe aceea prin care grecii l-au impus drept comisar al Uniunii Europene a  beţivilor pe un oarecare Dyonissos, deşi postul ar fi fost meritat de reprezentantul lui Burebista. Se pare că acesta nu s-a bucurat de lobby.
   * Medicii ne recomandă să bem doi litri de lichid pe zi; de ţuică, e cam mult, dar de vin...merge!

                                                                                                   MIHAI FRUNZĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu