Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Epigrame de sărbători

A venit și Moșul și Renul

CU OCHII PE MOȘ CRĂCIUN
Frumoasa pândește
La colț, pe-nserat,
Ca soț ea-și dorește
Un moș deputat.

JOCUL CU MOȘUL
Fetița dulce, în iatac,
Pe Moș  îl cam îmbie
Cu gând că-n micul sac
E-o mare jucărie.

COLINDĂ PENTRU GIGI
La toate porțile vor bate
Și vor cânta colinde-n salbă
Ca să ajungă, poate-poate,
Cu Steaua și la Poarta Albă.

REVELION LA LOCAL
Ca fericiți clienți
Cu toții stăm la masă
Și bem, inconștienți,
Impozitul pe casă !

CORUPȚILOR NOȘTRI DE LA DNA
Mânia noastră crește,
Ne-ați ușurat de bani
Și vă urăm, firește,
Un sincer LA MULȚI ANI!



Un comentariu:

  1. Eu ştiam că frunza cântă,
    Ba şi că-i la câini tocată,
    Dar că-n râs e măsurată
    Nu m-am gândit niciodată!

    „D-asta zâc, că nu grăşăsc
    Dacă aicea poposăsc
    Fiindcă mama mea mi-o zâs
    Că e bine când e râs”!!!!

    RăspundețiȘtergere