Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Epigrame cu barbă și mustăți


EPIGRAME CU BARBĂ ȘI MUSTĂȚI
de Mihai Frunză

CIRCUL POLITIC
Printre falșii Moș Crăciuni
Văd, cu o justețe oarbă,
Că-ntr-o lume de minciuni
Și femeile au barbă!

 PREFERINȚĂ
Fetițele mi-o spun:
- Să vii în casa noastră
În chip de Moș Crăciun
Cu barba cea albastră!

VICTORIA SOACREI LA MUSTAȚĂ
Rea precum ariciul
Și cu ură-n glas
Mi-a pocnit cu pliciul
Musca de sub nas.

MOȘ NICOLAE SPRE ITALIA
La ea nu mă mai duc,
Zic clar și fără pizmă,
Că-n loc de-al ei papuc
Iubita-mi pune-o cizmă.

UNUI AMIC CARE ȘI-A LĂSAT BARBĂ
Iată, ca berbant,
Ciocul e în van
Căci, din elefant,
Ai ajuns fazan!

 ÎNTINERIRE
Barbă mare, look viril,
Înnegrit pe la sprâncene,
Ai ajuns în pat abil
În postură de Moș Ene.

SFATUL IUBITEI
Când vii, la ușa de la bloc,
S-apeși tot soneria la intrare
Căci, chiar de porți acuma cioc,
Nu cred că ciocănești mai tare!

Un comentariu:

  1. Apropo de VICTORIA SOACREI LA MUSTAȚĂ.

    Maestre, ești un norocos
    C-ai fost lovit numai cu pliciul!
    De-avea soacra un baros
    Altul ar fi fost...supliciul!

    Costel ANDREESCU

    RăspundețiȘtergere