Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Epigrame scrise-n crame



EPIGRAME SCRISE-N CRAME
de Mihai Frunză

TOAMNA PE ULIȚĂ
Carul merge în zig-zag
Parcă-l duce valul,
Omul îl conduce vag
Căci e beat și calul.

TULBURELUL
Mustul fierbe abitir,
Nu mai pot să-mi mișc piciorul,
Beau clondir după clondir
Până duc la ochi... ulciorul!

 ACCIDENT AUTUMNAL
Seara-n cramă mă găsea
Trist, trăind o mică dramă:
Nu pot trage la măsea
Căci mi-am rupt-o în pastramă!

PLĂCERILE CRAMEI
Simți mirosuri de tot felul
Când berbecu-i la proțap
Și când fierbe tulburelul
Deocamdată, doar în cap!

HAI ACASĂ!
Nu vrea cu niciun chip să plece
Și totuși, mai spre seară
De-i mustul dulce foarte rece,
Precis îl scoate-afară!

 ZODIAC DE TOAMNĂ
E pericol de înec
Într-un vin tulburător
Și-n pastrama de BERBEC
Ascendent în VĂRSĂTOR.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu