Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Epigrame de actualitate

De ziua copilului, cel mic a primit un cadou deși cel mai cuminte a fost cel chel.

EPIGRAME DE ACTUALITATE
de Mihai Frunză

SPITALICEASCĂ
La ochi, frumos m-au operat,
Mi-au dat vederea clară
Am fost apoi dezinfectat
Firesc, cu apă chioară.

ALEGERI LOCALE
Sunt om modest, trăiesc banal,
N-accept pedanterie
Și-atunci, alesul meu local
E-o mică pizzerie.

DEVESELU
De-i nevoie, facem chetă
Și din scutul de atac
Poate-ajunge o rachetă
Și la Balc, la Țiriac.

EURO 2016
O sumă mare, dar nu prea,
Ne-ar stimula finanța
Dar, patrioți, parcă n-am vrea
S-o luăm chiar de la Franța!

N-AM VĂZUT EUROVISION 2016
Mi-a zis cineva
Că-i film de bonton
Dar, parcă-i ceva
Turnat de Anton.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu