Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Itinerar montan

De caniculă nu scapi nici în vârful muntelui, unde te învăluie fierbinte din spatele unor ochelari de soare.

   BUȘTENI: Am sosit în stațiune cu gândul să mă angajez recepționer la un hotel. N-am găsit niciun post liber, în schimb mi s-a oferit peste tot o slujbă de țapinar.

   BABELE: N-a fost nevoie să urc pe platoul Bucegilor pentru a le admira pentru că am dat nas în nas cu ele în holul hotelului. Erau trei englezoaice sosite în România pentru tratament cu gerovital.

   JEPII MARI: Este un traseu montan dificil care străbate câteva prăpăstii drăgălașe. Câteva locuri sunt foarte periculoase, dar salvamontiștii ne-au venit în ajutor plantând lanțuri și numeroase cruci de care te poți agăța ca să nu cazi în hău.

   PIATRA ARSĂ: Cabana este primitoare și te îndeamnă la jocuri de societate. Toată noaptea am jucat pocher pe dezbrăcate, iar spre dimineață am ars și o piatră.

   VÂRFUL CU DOR: Numele este justificat. Când am ajuns pe acest vârf m-a apucat brusc dorul de o bere.

   SINAIA: Este locul unde am făcut o faptă bună, îndreptând pe drumul cel bun un grup de pelerini rătăciți aflat în căutarea mânăstirii de pe muntele Sinai.

   SLĂNIC-MOLDOVA: Superbă stațiune, dar plasată nefericit. Propun să fie mutată urgent pe Valea Prahovei.

                                                            Mihai Frunză
                                                          -alpinist marin -
  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu