Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Jurnal de croazieră

Ca să scrii un jurnal de croazieră îți trebuie, în primul rând, o secretară!

    GENOVA: Distrat cum sunt, am confundat Genova cu Geneva și am vrut să depun și eu 100 de lei într-o bancă elvețiană. Fiind duminică, băncile erau închise, așa că am lăsat suta unei fete frumoase și cam sumar îmbrăcată, așa... gen EVA!
 
 MARSILIA: Portul mi se pare cam sumbru și pe la urechi îmi ajunge un vâjâit ciudat. Am crezut că bate mistralul, vântul de prin partea locului. Nu era mistralul ci erau suporterii ruși, de la Capionatul european de fotbal, care îi băteau pe cei englezi.
 
 AZORE: Sunt niște insule drăguțe și liniștite. Spre surprinderea mea, pe străzi n-am întâlnit niciun câine.
 
 CIUDAD DE PANAMA: Camera de hotel are un televizor la care nu se poate vedea decât un singur canal și acela american. Ies la plimbare prin oraș în speranța că mă voi întâlni cu banii lui Ion Țiriac. N-am avut norocul să dau nas în nas cu ei pentru că, între timp, plecaseră spre insulele Cayman.
 
 BORA-BORA: Pe liniștitul Pacific am prins o furtună cumplită. Toată lumea de pe vas suferea de rău de mare și firește... Bora-Bora.

                                                             Mihai Frunză
                                                     - suferind de rău de mic -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu