Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Un fotoreportaj ratat


   MASTERSUL EUROPEAN DE SNOOKER - București 2016 - ediția I.
Am stat o zi întreagă în Circul Globus și am asistat la sferturile de finală. A fost un regal și i-am văzut pe aproape toți idolii mei. La sfârșitul fiecărui meci, am încercat să mă fotografiez măcar cu unul dintre ei. La John Higgins am renunțat din start, considerând că este cam urâțel. Cu Mark Selby era cât pe-aci, dar mi-a fost furat de un grup de admiratoare care       l-au sechestrat într-un colț, l-au pipăit și l-au pupat și bietul de el n-a mai fost abordabil. Blondul Neil Robertson mi-a dispărut de sub nas, subtilizat de un reporter Eurosport pentru un interviu. Judd Trump m-a refuzat frumos, spunându-mi că nu vrea să apară pe facebook nebărbierit. În sfârșit, idolul meu cel mare, Ronnie O Sullivan, are un obicei enervant: cum se sfârșește meciul, o zbughește pe neașteptate și dispare ca un fulger. Am încercat să-l prind, dar m-am împiedicat de Adrian Fetecău, cel cu care am colaborat la grupul Vouă iar acum prezenta gala. Cu el n-am vrut să mă pozez pentru că avea papion și eu nu. Resemnat și dezolat, m-am fotografiat cu afișul din hol. Decât nimic, e bun și ăsta !

                                                                Mihai FRUNZĂ
                                                 -fost jucător de biliard feminin -

                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu