Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Judecăți drepte

Să stăm drept și să judecăm strâmb.

   * Nu este drept ca un oraș precum Pisa să se bucure de atâta celebritate de la un turn strâmb.
   * Psihiatrul i-a diagnosticat mari tulburări de judecată, drept care i-a recomandat un avocat bun.
   * Cunosc un judecător care calcă cu dreptul în carieră, primindu-l cu mâna stângă.
   * Dacă Italia are forma unei uriașe cizme, propun ca locuitorii ei să se numească cizmari.
   * Drumul cel mai scurt dintre două puncte este linia aeriană.
   * Un bărbat frumos care are minte, minte frumos.
   * Nu știu de ce, când am privit Columna lui Traian în toată măreția ei, gândul mi-a zburat la Elena Udrea.
   * Dacă Leonardo da Vinci a fost un geniu, cum naiba l-a păcălit Gioconda cu zâmbetul ei neghiob ?
   * Europa va trebui să recunoască faptul că România este de multă vreme un stat de drept dat sau luat.
   * Din păcate pentru știință, nu toți mincinoșii ajung inventatori.
   * Am o soție atât de înțelegătoare, încât mi-a dat voie să-mi fac de cap... o căciulă din blană.
   * În fața unei superbe femei goale, bărbatul are întotdeauna dreptate.

                                                     Mihai Frunză,
                                 doctor în drept înainte și la dreapta





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu