Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Hai-hui prin America


Cică dincolo de gârla asta ar fi America.


   MARELE CANION= Am crezut că este vorba de un camion dar, de fapt , e vorba numai de cheile lui.
   CANADA= Am vizitat-o cu scopul matrimonial de a duce acasă o canadiană frumoasă. N-am reușit și m-am mulțumit cu o geacă urâțică.
   LAS VEGAS= Nu prea stau bine cu finanțele, motiv pentru care las Vegasul pentru data viitoare.
   HOLLYWOOD= Camerele de hotel nu sunt dotate cu paturi, ci cu niște studiouri vechi, pe care nu poți să adormi decât dacă te uiți la un film realizat de Paramount.
   QUEBEC= Este un oraș canadian foarte aglomerat în care mașinile se pupă numai franțuzește.
   NIAGARA= Obiectiv în care risipa de apă este evidentă. Cu gândul la seceta din Africa, cer vehement ca gălăgioasa cascadă să fie dată mai încet.
   NEW - YORK= Metropolă în care modul de viață comunist a biruit și oamenii locuiesc în blocuri cu sute de etaje.
   MUNTELE RUSHMORE= Nu m-a impresionat deloc. Decebal al nostru de la Porțile de Fier este mult mai frumos. Păcat că este singur. Pentru a-i depăși pe americani, ar trebui sculptați pe munte și Burebista, Scorilo, Deceneu și Ilarion Ciobanu.
   ALASKA= Este un stat bogat și pitoresc, cumpărat de americani de la ruși. Buni comercianți, nu ca românii care cumpără toate știfturile de la chinezi!
   NEVADA= E un deșert banal care, deși seamănă cu Sahara, n-are nici beduini, nici cămile și nici măcar struți. Ca o culme a imposturii și a prostului gust, oazele sunt artificiale și dacă ai puțin noroc îți pierzi în ele și banii la ruletă.
   CASA ALBĂ= N-am înțeles de ce locuința primului american nu este vopsită în portocaliu.
                                                         Mihai Frunză,
                                           admirator al frumuseții Sloveniei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu