Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Bal mascat

 Ficus cu umoriști

                            
                      BAL MASCAT - o schiță veselă de Mihai Frunză

   - Bărbatul meu util, zice Pompilia, trebuie să mergi la supermarket și să iei foi de plăcintă de dovleac. Nu se mai găsesc. O cauți pe una Lili, o prietenă de-ale mele, care îți va da. Vezi că Lili e frumoasă foc! Are și o aluniță pe obrazul stâng. Și e și cam curviștină. Să nu te prind, că te rup!
   - De ce nu te duci tu?
   - Nu pot. Este epidemie de gripă și stau în casă. De tine nu se lipește virusul. Ești vaccinat de o altă Lili, chelnerița de la barul din colț. Și acum duhnești a vaccin ieftin polonez.
   Hanibal a plecat. Pe stradă, are o mare surpriză. Toată lumea poartă măști medicale pe figură. Nu mai cunoști pe nimeni. El n-are mască, motiv pentru care e salutat de departe:
   - Bună dimineața, Hanibal! îi zice unul. Nu mai alerga așa! Barul nu s-a deschis încă.
   A intrat în marele magazin. Toate vânzătoarele au măști pe figură.
   - Care o fi Lili? își zise derutat. Cred că asta este. Fundulețul acesta obraznic nu poate fi decât al ei. Bună ziua, domnișoară! Sunteți, cumva, Lili?
   - Da. Eu sunt.
   - M-a trimis prietena dumneavoastră, Pompilia.
   - Nu cunosc nicio Pompilia! Cred că mă confundați.
   - Și eu cred. M-am orientat după funduleț. Este apetisant. Bănuiesc că și buzele sunt la fel.
   A plecat repede, pentru că Lili apucase deja un salam italian uscat, care este cel mai contondent. S-a apropiat de altă vânzătoare și i-a spus:
   - Domnișoară, sunteți Lili, nu-i așa?
   - Așa este. Dar cum m-ați recunoscut?
   - Simplu. După sâni. Sâni superbi ca ai dumneavoastră numai Lili poate să aibă. Așa mi-a spus amica dumneavoastră, Pompilia. Cică pe ei aveți și o aluniță.
   - Ești un porc obsedat! zice ea furioasă. Nu cunosc nicio Pompilia, boule! Dispari până nu te cotonogesc cu mopul!
   A dispărut. Niciuna din următoarele trei Lili nu era cea căutată. Le-a apreciat, pe rând, picioarele, ochii verzi și urechiușele. Se pregătea să plece când, într-un colț retras, o fată își scosese masca și își refăcea rujul. Era frumoasă foc, cu buze cărnoase și senzuale, năsucul în vânt, iar pe obrazul stâng avea o magnifică aluniță. Cu un entuziasm de nedescris, s-a apropiat și a rostit cu un glas emoționat:
   - Cu siguranță că sunteți Lili!
   Ea l-a privit cu o maximă nedumerire și i-a răspuns blazată:
-         Nu, domnule, sunt Mimi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu