Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Narcisistul

   Poetul Hanibal Zacuscă s-a îmbolnăvit brusc de narcisism. Mai întâi, şi-a scos pozele din albume şi le-a înşirat pe toţi pereţii. Boala s-a agravat în ziua când a câştigat o oglindă la tombola asociaţiei de locatari. A atârnat-o sub icoană, după care s-a privit admirativ îndelung. Din oglindă îi zâmbea larg chipul lui Brad Pitt.
   - Vai de mine! şi-a zis îngrozit. Va trebui să stau şapte ani în Tibet! Până la urmă, Costică Bodler-Coţofăneşti avea dreptate când zicea că am o faţă de budist.
   Se mai uită o dată în oglindă şi inima îi reveni la loc. Din unduitorul dreptunghi îi zâmbea acum Bill Clinton. Pompilia tăia morcovi pentru ghiveci. Îi strigă însufleţit:
   - Monica, noi avem în casă un birou oval?
   - N-avem, bardul meu adorat. Doar ştii că-ţi scrii genialele limerickuri pe masa din bucătărie.
   - Dragă Monicuţa, situaţia este gravă. Marile evenimente mondiale nu pot avea loc sub o masă de bucătărie veche şi scorojită. Mă duc în pod să caut saxofonul şi drujba. Trebuie să rotunjesc colţurile mesei.
   Hanibal a ieşit furtunos. Pompilia îşi zice:
   - Ce-o fi cu el? Mă confundă cu Monica, picoliţa de la barul din colţ. Într-o zi, am s-o păruiesc pe matracuca asta de-o să-i meargă fulgii.
   Se apropie de oglinda lui Hanibal şi se uită cu intenţia de a-şi renova rujul. Surpriza a fost totală:
   - Doamne, zise fericită, Hanibal va avea o mare decepţie. Eu nu sunt Monica! Sunt Hillary!  

 Caricatură de Florin Blăgoi

4 comentarii:

  1. cind o schitza frizeaza geniul, nu mai este loc de comentarii!
    schitza de fatza nu e egeniala, dar nici ea nu stirneshte comentarii.
    o spun ca sa nu cad in banal: uneori, tacerea este infinit mai elogioasa.
    fiecare sa intzeleaga ce vrea din sibilinicu-mi aforism...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maestre,dar aţi putea comenta caricatura? Nu e genială dar stârneşte comentarii tăcute..

      Ștergere
    2. Autorul acestei caricaturi crede că a descoperit elementul comun dintre Bill Clinton şi un medic dentist. El afirmă că nu cunoaşte niciun stomatolog care cântă la saxofon, dar ştie unul care cântă la piculină. I-am transmis că ar fi fost mult mai decent dacă pacienta de sub birou şi-ar fi albit dinţii cu piculina. El rămâne ferm pe poziţie şi afirmă că a citit un articol din care reiese că piculina produce carii. Eu ce să mai zic? M-a lăsat fără comentarii...

      Ștergere
  2. v-as sugera ceva, adaugati un buton cu like, e mult mai simplu pt. cei de pe alte platforme, mie mi-e greu de expl sa ma loghez,


    toate sunt f. simpatice, unele mi-au placut mult dar n-am putut sa dau like

    RăspundețiȘtergere