Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Program electoral

În alegerile din toamna aceasta un rol important îl va avea presa.

PROGRAM  ELECTORAL

   Eu sunt din naştere un tip apolitic. Într-o seară, nu ştiu ce m-a apucat, că am început să butonez telecomanda televizorului pe programele de ştiri. Şi iată peste ce ce am dat:

   * Pe unul din ele dau peste o doamnă frumuşică. Visează să fie aleasă preşedinte. Are nişte sâni foarte eligibili. Dacă aş fi pus în situaţia să votez, l-aş alege pe stângul deşi doamna susţine că este de dreapta.

   * Iată şi un domn tinerel, cu ochelari de tocilar şi cu o figură uşor asiatică. Ne spune că a venit direct din China unde a efectuat o vizită de mare succes şi că vrea şi el postul de preşedinte. De preşedinte al Chinei? mă întreb eu. Înseamnă că Mao Tze Dun ori a demisionat, ori a murit.

   * Pe alt program ne vorbeşte rar şi apăsat un bărbat cu figură de boxer care ne explică riguros că el, ca german, va fi un preşedinte precis şi tehnic şi că ne vom plăti impozitele nemţeşte. Mă uit la el cu interes. Trag concluzia că, dacă şi-ar lăsa barbă, ar semăna puţin cu regele Carol I când era mic.

   * În sfârşit, pe un alt canal, un domn prezentabil şi grizonat se laudă că a fost un prim-ministru cu mari merite şi că la fel va fi şi ca preşedinte. Cineva îl acuză în direct că are în panoplie cinci neveste. Mamă, ce bărbat! îmi zic eu. Pe acesta să-l alegem că-i tare! Peste un minut mă răzgândesc pentru că a început să mă roadă invidia. Ce poligam odios!

   Cu aceasta, am părăsit canalele de ştiri şi, probabil stimulat de ultimul candidat, am comutat pe un program erotic.
                                                                           
                                                                                                 Mihai FRUNZĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu