Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Revelion cu Ananie Gagniuc

Mihai Frunză și Ananie Gagniuc după trei zile de regim hipoglicemic


  Cu amicul Noni Gagniuc am participat de la egal la egal (el 130 kg - eu 65)  la numeroase chefuri, așa că e ușor să-mi imaginez un revelion în doi cu Măria sa. Masa este plină cu bucatele porcului. Noni se uită la ele cu dispreț suveran și zice:
   - Mișule, știi că amândoi avem glicemia crescută. Mai ușor cu porcăriile astea!
   - Da, zic eu timid.
   - Sarmalele nu conțin hidrocarbonați, adaugă el. Hai să luăm câte două!
   Luăm. Eu două, el două...zeci.
   - Nici cârnații nu conțin hidrocarbonați, nu-i așa? întreabă el
   - Așa e, confirm eu.
   - Perfect. Hai să luăm câte doi!
   Luăm. Eu doi, el doi...sprezece.
   - Mi s-a făcut o sete de lup! constată Noni. Vinul e făcut de tine personal ?
   - Firește.
   - Spune-mi sincer, Mișule, ai pus zahăr în el?
   - Doamne, ferește! E curat ca lacrima!
   - Bravo! Putem bea pe săturate! Scoate repede damigeana!
    Am scos repede damigeana și într-un ceas cu cuc am lichidat-o. Eu un pahar, Noni restul.
   - Vinul tău m-a spălat de tot, zice Noni cu o gură uscată. Hai să mai luăm câte două sarmale!
   Luăm. Eu două, Noni două...zeci. Am mai luat și câte doi cârnați eu, el doi...sprezece. Apoi am trecut la a doua damigeană. La sfârșitul ei, Noni spune bine dispus:
   - La mulți ani, Mișule! Îți doresc un An nou cu mult umor. Acum, te rog să mă scuzi, dar am puțină treabă la baie.
    De atunci, nu l-am mai văzut. A dispărut în noapte, probabil spre alt revelion care avea și tort de ciocolată fără hidrocarbonați. A doua zi, scumpa mea soție mă întreabă cu maximă nedumerire:
    - Mișule, știi cumva cine a confundat baia cu șifonierul nostru din dormitor?
                                                                 
                                                   Mihai FRUNZĂ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu